ساخت روابط با لینک سازی خارجی

به زبان ساده، لینک داخلی زمانی است که شما به یکی از صفحات سایت خودتان لینک می دهید اما لینک خارجی زمانی است که به یکی از صفحات یک دامنه دیگر لینک می دهید. در ادامه این مقاله قصد داریم 20 سایت جهت خرید رپورتاژ آگهی ارزان را معرفی کنیم تا بتوانید با ساخت ریپورتاژ آگهی های حرفه ای و ارزان نتایج وب سایت خود را متحول کنید. شما میتوانید به راحتی و به صورت رایگان در این وبلاگ ها ثبت نام کنید وبلاگ خود را بسازید و مقالاتی را منتشر نمایید. در زمانیکه وبلاگ خود را ساختید بعد از تولید محتوا برای وبلاگ میبایست کلمات کلیدی خود را لینک کنید به مقاله مربوطه و با استفاده از نام برندتان نیز میتوانید در این وبلاگ ها برندسازی نمایید.

یکی از نکات مهم آموزش لینک سازی داخلی، مدیریت تعداد لینک‌های خروجی هر صفحه است. باید مراقب باشید که تعداد هر لینک خروجی بیش از حد نشود، کلمات تکراری لینک نشوند، لینک‌های تکراری در یک صفحه قرار نگیرند و از همه مهم‌تر اینکه تمام صفحه شما را لینک‌های ارجاع به صفحات دیگر پر نکنند. زمانی که ما برای اولین بار وارد یک شهر جدید می‌شویم، بدون تابلوهای راهنمای موجود در شهر، قادر به یافتن مقصد خود نخواهیم بود و این سردرگمی شاید باعث شود دیگر پا در آن شهر نگذاریم! بنابراین وجود تابلوهای راهنما می‌تواند باعث هدایت صحیح مردم یک شهر و افرادی که تازه به آنجا وارد شده‌اند باشد.

بخشی از آموزش تکنیک سئو خارجی مربوط به معرفی معتبرترین روش ها برای ساخت یا خریداری بهترین بک لینک ها می باشد. اگر می‌خواهید محتوایی برای پست مهمان خود آماده کنید، استفاده از لینک‌‌های شکسته در سایت‌ها استراتژی موثری خواهد بود. برای این منظور لازم است که سایت‌های معتبر و مرتبط با حوزه کاری خود را پیدا کرده و از طریق ابزارهایی گوناگون سئو، لینک‌های شکسته آن را بررسی کنید و از آن سایت‌ها بخواهید که این لینک‌ها را با لینکی از سایت شما جایگزین کنند.

یکی از اقدامات بعد از ساخت فروشگاه اینترنتی لینک سازی خارجی میباشد که اصولا بعد از 3 ماه فعالیت میتوانید شروع به لینک سازی خارجی نمایید. از سوی دیگر، لینک‌های خارجی به موتور جستجو گوگل می‌گویند سفارش بک لینک که لینک و سایت مربوطه را دنبال کنند و بحثی را ایجاد کند که به آن “link juice” می‌گویند. Link juice اصطلاحی است که به اقتدار یک صفحه بر اساس تعداد لینک‌هایی که به آن مربوط می‌شود، اشاره می کند.

لینک های خارجی سایت را از کجا پیدا کنیم؟

یعنی در این ساختار لینک سازی قرار است لینک‌هایی ایجاد شوند که مسیر سفر کاربران در میان وب‌سایت‌های مختلف را هموار سازد! یکی از نکات بسیار مهم و برای جلب توجه گوگل به سایت موردنظر، لینک دادن به سایتهای مرتبط از طریق کلمات مرتبط است. 2.سپس از طریق پیشخوان گوگل سرچ کنسول منو links را انتخاب کنید و بر روی آن کلیک نمایید.

همانطور که در بخش اهمیت لینک سازی داخلی صحبت کردیم، یکی از راه‌های ورود صفحه جدید شما به ایندکس گوگل این است که از صفحه‌ای که قبلاً در ایندکس وجود داشته به این صفحه جدید لینک دهید. بنابراین سعی کنید هیچ صفحه‌ای را بعد از ایجاد بدون لینک باقی نگذارید و اگر هم اکنون چنین صفحاتی دارید، حتماً آن‌ها را شناسایی کرده و با استراتژی‌ای درست برای همه آن‌ها لینک سازی داخلی انجام دهید. بهتر است فرایند لینک سازی داخلی را به مانند یک جریان جاری در تمام طول فعالیت خود ببینید و برای انجام همیشگی آن یک استراتژی مدون کنید. این استراتژی می‌تواند با در نظر گرفتن تمام نکاتی که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم و همچنین باید شامل جدولی برای برنامه ریزی زمانی برای ثبت و بهینه سازی مجدد لینک‌ها باشد. به‌جز محتواهای همیشه سبز، دیگر محتواها پس از مدتی لینک کمتری می‌گیرند و بازدهی خود را پس از مدتی از دست خواهند داد. با لینک سازی داخلی سایت می‌توانید مخطبان خود را به سوی محتواهای قدیمی خود سوق داده و شانس لینک گرفتن و ارتقای دوباره آن‌ها را افزایش دهید.

تسمینو بهترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین پلتفرم سفارش رپورتاژ، بک لینک و تولید محتوا برای شماست تا بتوانید در زمانی کوتاه و به شکلی راحت کسب‌وکارتان را به همه معرفی کنید. یعنی در قدم اول تلاش کنید تا با داشتن فرایند تولید محتوا قوی و حرفه‌ای، لایق دریافت لینک از دیگر وبسایت‌ها در دنیای وب شوید و سپس در زمان مناسب با داشتن دید حرفه‌ای و درست اقدام به ایجاد لینک‌ها کنید. بسیاری از حوزه‌های کسب‌وکار، دارای دایرکتوری هستند که با درج اطلاعات خود در آن می‌توانید به سایت خود لینک بدهید و کاربران هدف خود را جذب کنید. دایرکتوری‌ها، سایت‌هایی هستند که اطلاعات کسب‌وکارهای مختلف را یک جا جمع می‌کنند و به کسانی که به دنبال آن هستند ارائه می‌دهند. یکی دیگر از ابزارهای مهم که به صورت پولی ارائه میشود و برای آنالیز لینک رقبا خیلی کاربردی است. با استفاده از این ابزار تمام جزئیات مربوط به بک لینک های یک وبسایت قابل ردیابی و پیگیری است.

انکر تکست (متن لینک) مناسب انتخاب کنید

بنابراین، در انتخاب و خرید بک لینک‌ها به دقت عمل کنید و همواره روی راهکارهای قانونی و با کیفیت تمرکز کنید. در نهایت، خرید بک لینک می‌تواند یک استراتژی موثر در بهبود SEO سایت شما باشد، اما توجه داشته باشید که این فقط یکی از عوامل موثر در بهینه‌سازی است و باید با سایر روش‌ها و عوامل مرتبط همراه شود. فراموش نکنید که گوگل تمام تمرکز خود را بر روی رضایتمندی کاربران قرار داده و از روی رفتار آن‌ها می‌تواند به سادگی تقلب‌های شما را تشخیص داده و برای هر اشتباه شما تنبیهی قائل شود. عدم تناسب معنایی بین کلمات کلیدی لینک شده و محتوای صفحه مقصد باعث افزایش نرخ جهش شده و این نارضایتی به امتیاز سایت شما آسیب خواهد زد.

این به شما کمک می کند کمتر برای تبلیغات هزینه کنید و درآمد خود را در جای دیگری سرمایه گذاری کنید. به عنوان مثال، به جای 5 بنر تبلیغاتی در سایت های دیگر، تنها به 2 بنر نیاز دارید و می توانید پول اضافی را برای بازاریابی محتوا خرج کنید. تیم ما ساختار لینک سایت شما را به همراه بخش‌ها و برچسب‌ها بررسی می‌کند تا استراتژی و برنامه‌ریزی مؤثری برای سازماندهی سایت ایجاد کند تا برای ربات های گوگل جهت فهرست بندی سایت به راحتی قابل درک باشد و همچنین پیمایش کاربران در سایت آسان باشد. همچنین می‌توانید با فعالیت و یا تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی، کاربران را به وب‌سایت خود هدایت کنید. هرگونه خطا در لینک سازی و غیر طبیعی رفتارکردن منجر به جریمه وبسایت شما خواهد شد.

بلکه باید باید دائما علم خود را در حوزه فروش اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ بروز نگاه داشت. به این نوع سئو سایت، سئو محتوا گفته می شود که در ادامه به توضیح بیشتر آن می پردازیم. در نتیجه با انجام این تکنیک در بیشتر مواقع توسط گوگل جریمه خواهید شد و به اصطلاح “Google Penalty” می شوید. پس می توان نتیجه گرفت در صورتی که استانداردهای سئو تکنیکال رعایت شوند و بتوانیم محتوای ارزشمندی را تولید کنیم، می توان جایگاه سایت را در سرچ گوگل ارتقا داد که افزایش آمار بازدیدکنندگان را به همراه خواهد داشت.

برای اینکه بتوانید به صورت حرفه‌ای یک مسیر لینک بیلدینگ خارجی را برای سایت‌تان پیاده‌سازی کنید آشنایی با ترفندهای مختلف ایجاد لینک‌های خارجی برای شما واجب است. اگر به تازگی با دنیای سئو و بهینه‌سازی وب‌سایت آشنا شده باشید، احتمالا عبارت لینک سازی خارجی یا همان External Link Building برای شما عجیب و غریب بوده و علاقه‌مند باشید تا به صورت دقیق‌تر با مفهوم آن آشنا شوید. لینک سازی برای وبسایت از آن جا که بسیار حساس بوده و اگر توسط افراد متخصص انجام نشود، عواقب خوبی نخواهد داشت.

لندینگ پیج‌ها یا همان صفحات فرود از جمله صفحات مهم سایت‌ها به‌خصوص در فروشگاه‌های آنلاین هستند. لینک سازی داخلی بیش از هر چیز در قدرت دادن به لندینگ پیج‌ها اهمیت دارد و هدایت کاربران به سوی هدف نهایی (فروش یا…) را تسهیل می‌کند. البته استراتژی صحیح و بررسی دقیق رفتارهای یک کاربر می‌تواند در قدرتمندتر کردن این صفحات فرود کمک کند. اگر با تکنیک های بهینه سازی وب سایت آشنایی داشته باشید، حتماً تا به حال اصطلاحاتی مانند «لینک داخلی» و «لینک خارجی» را شنیده اید. لینک داخلی به لینکی گفته می شود که یک صفحه از وبسایت شما را به صفحه دیگری از صفحات سایت خودتان ارجاع می دهد. با این کار بخشی از اعتبار صفحه اول به صفحه دوم منتقل شده و بازدید کنندگان را برای ورود به صفحه دوم تشویق می کند.

شبکه‌های اجتماعی دنیای بازاریابی را متحول کرده است و برای ایجاد بک لینک، فرصت عالی را فراهم کرده است تا از طریق آن بتوانید، کاربران زیادی را جذب سایت خود کنید. حضور و فعالیت در رسانه‌‌های اجتماعی، صرفا یک گزینه یا مزیت نیست، بلکه ضرورتی است که عدم استفاده از آن می‌تواند به کسب و کار شما آسیب وارد نماید. لینک سازی خارجی یکی از مهم ترین و کاربردی ترین مهارت های یک کارشناس سئو است که موفقیت یا شکست او را در کار سئوی وبسایت تعیین می کند.

این کار با ابزارهای مختفی قابل بررسی است که در این جا به چند تا از آن ها اشاره میکنیم. محتوای تولید شده توسط کاربر یا UGC اصطلاحی است که به مشارکت کاربران در تولید محتوا با عنوان، اعتبار یا کامنت زیر پست شما تولید می‌کنند. این اتفاق زمانی می‌افتد که کامنت یک کاربر زیر پست شما خود می‌تواند به جذب کاربر در صفحه شما کمک کند یا زمانی که در شبکه‌های اجتماعی با هشتگ مربوط به محتوای شما پستی منتشر می‌شود.

  • آن ها باید بدانند که کار شما چه مزیت هایی نسبت به رقیبانتان دارد و به چه دلایلی باید شما را انتخاب کنند.
  • با این حال، هیچ ارجاع‌دهنده‌ای مانع از آن می‌شود که گوگل نتواند تشخیص دهد که شما در حال پیوند دادن به سایت‌های دیگران هستید.
  • یکی از نکات مهم آموزش لینک سازی داخلی، مدیریت تعداد لینک‌های خروجی هر صفحه است.
  • یکی از بهترین ابزارهای موجود برای به دست آوردن نمایی متناسب از پروفایل بک لینک ها Ahrefs است.
  • ممکن است بتوان در یک زمینه در مدت 3 ماه به موفقیت های چشمگیری دست یافت، اما در حوزه ای دیگر ممکن است سئو سایت بیش از یک سال طول بکشد.

با انتخاب بهترین اینفلوئنسرها و حساب‌های کاربری در شبکه‌های اجتماعی مختلف، می‌توانید به برندسازی معتبر کمک کرده و نتایج بهتری را تجربه کنید. لینک خارجی outbound، لینکی در وب‌سایت شما است که کاربران را به وب‌سایت دیگری هدایت می‌کند. برخلاف لینک‌های ورودی که باعث جذب ترافیک به وب‌سایت شما می‌شود، لینک‌های outbound ترافیک را از سایت شما به مقصد دیگری می‌فرستند. لینک‌های outbound اغلب برای تأمین منابع یا اطلاعات اضافی به مخاطبان شما یا استناد به منابع محتوای نوشته شده، استفاده می‌شود. این لینک‌ها می‌توانند در ایجاد اعتبار برای وب‌سایت شما و همچنین ایجاد یک تجربه کاربری مثبت با ارائه اطلاعات ارزشمند به بازدیدکنندگان شما مفید باشند.

این الگوریتم تعداد لینک های خارجی را محاسبه می کرد و آن ها را به عنوان رای به محبوبیت سایت در نظر می گرفت. در آن زمان صفحاتی که بیشترین لینک را داشتند، محبوب ترین صفحات در نظر گرفته می شدند. این الگوریتم در طی سال ها تغییرات زیادی کرده است و در حال حاضر کیفیت لینک بیشتر از تعداد لینک خارجی در رتبه دهی به سایت حائز اهمیت است. نوشتن پست مهمان به معنای ارائه محتوایی باکیفیت برای وب‌سایتی دیگر با هدف دریافت بک لینک به وب‌سایت خود است. در این روش، شما به عنوان یک نویسنده، یک مطلب جذاب و باکیفیت برای وب‌سایت دیگری می‌نویسید و در این مطلب، به وب‌سایت خود لینک می‌دهید.

آیا استفاده از همین دوره برای مبحث لینک سازی کافی است؟ برای لینک سازی خارجی سایت به یک استراتژی لینک سازی معتبر و اصولی نیاز دارید. لینک های بازگشتی برای سئو مهم هستند زیرا تعداد بک لینک های معتبر و با ارزشی که دارید از کیفیت محتوای سایت شما خبر می دهد. بنابراین قانون مهم بعدی در ایجاد لینکهای داخلی آن است که همزمان با توجه کردن به نحوه توزیع لینکهای داخلی در بخشهای مختلف صفحه، اولویت ایجاد لینک داخلی را به بخشهای ابتدایی محتوا بدهید تا احتمال ماندن کاربر در صفحه را افزایش دهید.

همین طور به کارگیری اشتباه این ساختار از لینک‌سازی، نتیجه معکوس به بار خواهد آورد. همچنین توجه به اهمیت کیفیت نسبت به کمیت در هنگام لینک سازی خارجی نیز بسیار مهم است. چند لینک باکیفیت از وب‌سایت‌های معتبر از تعداد بسیار زیادی از لینک‌های بی‌کیفیت از وب‌سایت‌های اسپم باارزش‌تر هستند؛ بنابراین، مهم است که بر ایجاد روابط با وب‌سایت‌های دیگر در حوزه کاری خودتان و دریافت لینک از آن‌ها تمرکز کنید. لینک سازی خارجی از ابتدای توسعه موتورهای جستجو بخشی جدایی‌ناپذیر از سئو بوده است. در روزهای آغازین اینترنت، موتورهای جستجو به شدت به عوامل داخلی صفحه مانند متا تگ‌ها و چگالی کلمات کلیدی متکی بودند تا ارتباط یک صفحه وب را با عبارت جستجو شده تعیین کنند. بااین‌حال، هرچه تعداد کاربران بیشتر شد، موتورهای جستجو به روش بهتری برای اندازه‌گیری اعتبار یک صفحه نیاز داشتند.

در این روش لینک‌سازی خبری از پرداخت هزینه و دخالت وب‌مستر نیست و تنها به علت فعالیت باکیفیت و حرفه‌ای وب‌سایت لینک‌های مختلف به سمت دامنه یک سایت انتقال داده می‌شوند. لطفا گیج نشوید، این نوع لینک سازی مفهوم سخت و پیچیده‌‌ای نیست و قرار است به صورت کامل در این مقاله با آن آشنا شوید. برای اینکه به صورت دقیق‌تر با مفهوم چیستی لینک سازی خارجی آشنا شوید، بهتر است در ابتدا به سراغ انواع روش‌های لینک بیلدینگ خارجی برویم. لینک‌ها باید مربوط به مطالب موجود در وب‌سایت مقصد باشد و ارزش بیشتری را به کاربر ارائه دهند. به عنوان مثال، اگر وب‌سایت هدف در مورد پخت و پز است، لینکی از یک وبلاگ مرتبط با غذا یا وب‌سایت دستور پخت غذا بسیار باارزش‌تر از لینکی از یک وب‌سایت خبری است.

البته در اغلب موارد تمام صفحات سایت را نمی‌توان در منو قرار داد؛ اما امکان لینک سازی به بخش‌های اصلی قطعاً ضروری است. به عنوان مثال در منو لینک مقالات آموزشی سایت را قرار می‌دهید و سپس در آن صفحه لینک مطالب خود را به ترتیب تاریخ قرار خواهید داد. ممکن است شما ۳۰۰ بک لینک برای سایت خود داشته باشید، اما بعد از دو یا سه ماه برخی از این لینک‌‌ها از بین برود، زیرا شما فقط از سایت‌های مختلف بک لینک دریافت کرده‌اید، اما کنترلی روی آن‌ها ندارید. ممکن است که برخی از سایت‌ها به دلایل نامشخص، برخی از لینک‌ها را حذف کنند بدون اینکه در مورد آن به شما اطلاع‌رسانی کنند.

هر چه تعداد و کیفیت لینک به سایت شما در سایر سایت ها بیشتر باشد، سایت شما در نگاه گوگل اهمیت بیشتری پیدا کرده و در نتایج جستجویش بیشتر و بالاتر به جستجو کنندگان نشان داده می شود. اینکه قرار نیست تمام صفحات ما به هر قیمتی بازدید بالایی به دست بیاورند. برای این کار پیشنهاد می کنیم در صفحه ای با عنوان “درباره ما” کسب و کار خود را به مخاطبان معرفی کنید و داستان شکل گیری برندتان را برای آن ها توضیح دهید. از آنجایی که چنین صفحه ای برای سایت شما از اهمیت بالایی برخودار است باید آن را در معرض دید مخاطب قرار دهید تا هر کس که می خواهد درباره شما اطلاعات بیشتری کسب کند به این صفحه هدایت شود. پس با لینک دهی داخلی کاری کنید که بازدید کنندگان با یک کلیک بتواند به این مطلب دسترسی پیدا کنند. این کار می تواند موارد مختلفی را در بر بگیرد برای مثال می توان به مواردی مانند خواندن سایر مطالب، خرید یک محصول، ثبت نام در وبسایت، دانلود کردن یک فایل یا سند، دنبال کردن شما در شبکه های اجتماعی و…

  • از طرفی، امتیاز سئو  لینک پروفایلی وابسته به خصوصیات وبسایت یا پلتفرمی است که این لینک ها در آن قرار می‌گیرند.
  • همین امر باعث شده تا اینفوگرافیک‌ها به یک تکنیک عالی برای ساخت و ایجاد بک لینک تبدیل شوند، که نباید از آن صرف نظر کرد.
  • اگر چنین گزینه هایی به آسانی در دسترس مخاطبان قرار بگیرند خواهید دید که آن ها هم وارد عمل شده و برای خرید از شما، ثبت نام و یا سایر موارد ذکر شده اقدام می کنند.
  • با این حال، توجه به این نکته مهم است که همه لینک‌های خارجی ارزش یکسانی ندارند.

برترین سئوکاران بین المللی باور دارند که لینک سازی خارجی مهم ترین منبع برای رتبه گرفتن سایت است. اگر می خواهید وارد بازار کار سئو شوید، یا سئو کار هستید و قصد دارید کیفیت کار خودتان را ارتقا دهید، به جرات می توان گفت یادگیری اصولی لینک سازی خارجی وبسایت یکی از مهم ترین و ضروری ترین کار هایی است که باید انجام دهید. آموزشگاه سئو زانکو دوره آموزش جامع لینک سازی خارجی سئو را به عنوان بخشی از دوره آموزش جامع سئو وبسایت با تدریس مجید سالاری، موسس و مدیر عامل آموزشگاه زانکو، برگزار می کند. در این دوره هر آنچه باید درباره لینک سازی خارجی وبسایت بدانید به شما آموزش داده می شود و می توانید از فرصت دریافت پشتیبانی مستقیم از استاد بهرمند شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره آموزش جامع لینک سازی خارجی سایت آموزشگاه زانکو تا پایان این مطلب همراه ما باشید و جهت ثبت نام به قسمت پایینی همین صفحه مراجعه کرده یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

آن ها باید بدانند که کار شما چه مزیت هایی نسبت به رقیبانتان دارد و به چه دلایلی باید شما را انتخاب کنند. روش دوم زمانی کاربرد دارد که از قبل تصویری در محتوا بارگذاری شده است و اکنون می خواهید بر روی آن لینک قرار دهید. برای این کار می بایست بر روی تصویر کلیک کرده و از منوی بالایی صفحه، گزینه “گذاشتن یا ویرایش پیوند” که به شکل یک سنجاق است را انتخاب کنید. سپس نواری در کنار تصویر ظاهر می شود که باید لینک مورد نظر را در آن قرار دهید. بعد از قرار دادن لینک، یا باید دکمه اینتر در صفحه کلید کامپیوتر را فشار داده و یا بر روی فلش آبی رنگ کنار کادر کلیک کنید.

افزودن پیوندهای معتبر و آموزنده یک وبسایت با کیفیت بالا به صفحات شما، باعث بهبود اعتبار وبسایت شما می‌شوند، در حالی که افزودن پیوندهای بی کیفیت و اسپم به سایت شما آسیب می‌رساند. سئو کلاه سفید به تکنیک هایی اشاره دارد که شامل استراتژی ها و راه حل هایی است که از قوانین موتورهای جستجو پیروی می کند. یکی از موارد بسیار مهم در رتبه بندی نتایج زمانی رخ میدهد که کاربر وارد شده به سایت از سایت دلسرد شده و سریعا خارج شود. همیشه این مشکل به دلیل بهینه نبودن سایت از نظر سرعت ،کد نویسی و یا ظاهر میباشد. بهینه سازی سایت باعث بهبود این موارد با توجه به نوع کاربر ویزیت کننده از سایت شما خواهد شد. در این مقاله از سایت تسمینو به صورت کامل با مسیر این سبک لینک سازی خارجی و ترفندهای ریز و درشت آن، آشنا خواهید شد.

  • زمانی که موتور های جست و جو توان تعیین عوامل رتبه بندی را دارد این کار برای کاربر قابل دیدن است.
  • تیم ما ساختار لینک سایت شما را به همراه بخش‌ها و برچسب‌ها بررسی می‌کند تا استراتژی و برنامه‌ریزی مؤثری برای سازماندهی سایت ایجاد کند تا برای ربات های گوگل جهت فهرست بندی سایت به راحتی قابل درک باشد و همچنین پیمایش کاربران در سایت آسان باشد.
  • در واقع لینک سازی داخلی اتصال هر صفحه از سایت شما به صفحه دیگری از همان سایت است که با هدف انتقال کاربران از صفحه‌ای به صفحه دیگر سایت انجام می‌گیرد و سبب افزایش بازدید صفحه و در نتیجه افزایش بازدید سایت شما خواهد شد.
  • اساساً، norferrer سایت های خارجی را از دانستن اینکه شما پیوندهایی به مطالب آنها در وب سایت خود وارد کرده اید باز می دارد.
  • همچنین این کار می‌تواند به بهبود قرار گیری محتواهای جدید شما در ایندکس گوگل منجر شود و محتواهای جدید شما را در صفحه نتایج جستجو به نمایش در آورد.

در مجموع، این ویژگی خاص یکی از مواردی است که باید قبل از اعمال آن در پیوندهای خود فکر کنید. اگر می‌خواهید به صفحه اول گوگل برسید، می‌توانید با استفاده از خدمات سئو این کار را انجام دهید. مثال بالا یک نمونه پیشنهاد استراتژی فرضی است و شما به‌هیچ‌وجه نباید از آن برای لینک سازی سایت‌تان کپی بگیرید و همان را اجرا کنید. زمانی که وب سایت‌های مختلفی به شما لینک ارجاع می‌دهند در مدت زمان کوتاهی به فرایند برندینگ وب‌سایت شما قدرت بخشیده می‌شود و بین رقبا شناخته می‌شوید.

اگر روی سئوی محلی سرمایه گذاری نکنید، مشتریانی را که آماده خرید هستند از خود دور می کنید. با توجه به اینکه 80 درصد از کاربران برای خرید یک محصول به اینترنت اعتماد دارند،طبیعی است که رقبای شما مانند همه استراتژی های دیجیتال مارکتینگ روی سئو سرمایه گذاری کنند. به همین دلیل است که اگر به فکر سئو نباشید، نمی توانید فروش خوبی را برای خود متصور شوید و با ضرر مالی مواجه خواهید شد. قرار گرفتن در صفحه اول موتورهای جستجو، اعتبار و ارزش شما را برای مدت طولانی افزایش می دهد. غیر از روش‌های بالا شما می‌توانید به صورت طبیعی نیز لینک‌هایی را دریافت کنید، در ادامه به 3 نوع اصلی لینک‌سازی طبیعی خارجی آشنا شوید. بسیاری از حوزه‌ها، دارای فروم‌ها و انجمن‌های آنلاینی هستند که به صورت تخصصی روی یک حوزه تمرکز می‌کنند.

با این کار اعتبار هر یک از صفحات خود را بالا برده و تا آنجا که می‌توانید به کاربران خود اطلاعات لازم خواهید داد. به عنوان مثال وقتی در دل مقاله‌ای درباره یک محصول لینکی درباره مزایا و معایب استفاده از آن محصول را به طور جداگانه قرار می‌دهید، کاربر خود را ترغیب می‌کنید که به صفحه دیگر رفته و مطلب بعدی شما را بخواند. لینک سازی منوی سایت یکی از رایج‌ترین روش‌های لینک سازی است که به ناوبری سایت نیز معروف است و امکان چیدمانی مرتب و دسته بندی شده را برای دسترسی به صفحات مهم سایت به شما خواهد داد.

در این یادداشت به تعریف و کاربردهای لینک دهی داخلی (Internal Linking) می پردازیم. برای لینک سازی خارجی می توان از روش های مختلفی مانند گرفتن بک لینک از سایت های معتبر، لینک سازی در شبکه های اجتماعی مثل تلگرام، واتساپ و… همچنین می توان بر روی عکس ها نیز لینک گذاری کرد اما هر یک از این موارد شیوه های خاص خود را دارند. در ادامه من مهدی مهران، به شما در خصوص بهترین روش های لینکسازی خارجی میپردازیم. همانطور که اشاره کردیم تولید و انتشار محتوای باکیفیت، یک راه عالی برای دریافت بک لینک می‌باشد، اما با این وجود لازم است که به صورت دستی به ویژه در ابتدای کار، بک لینک دستی ایجاد کرد.

سئو مبحث بسیار پیچیده‌ای است و باید برای رسیدن به لینک اول نموادر موتور جستجوی گوگل، تمام موارد را به درستی رعایت کنید. بسیاری از رقبای شما از مهم بودن این مورد، آگاه نیستند و شما می‌توانید با آگاهی از روش‌های لینک خارجی، جلوتر از آن‌ها حرکت کنید و در رتبه نخست صفحه اول گوگل باشید. با این وجود، همواره باید به خرید بک لینک‌ها با دقت و احتیاط نسبت بدهید.

گوگل برای درک محتوای هر صفحه باید پیش از هر کاری به استاندارهای سئو سایت دسترسی داشته باشد و این نحوه دسترسی به ساختار طراحی سایت و در اصل به نحوه کدنویسی سایت بستگی دارد. لینک سازی داخلی باعث می شود که گوگل بتواند یک درک درست از ساختار وبسایت و ارتباط موضوعی صفحات کسب و کار شما داشته باشد؛ اما لینک سازی خارجی در اصل ارزش و اعتبار هر صفحه از سایت شما را در کل فضای اینترنت تعیین می کند. در سئو خارجی عملیات لینک سازی (Link Building) اجرا می شود؛ جالب است بدانید که بخشی از این عملیات در شبکه های اجتماعی انجام می شود. جالب است بدانید که با توجه به آپدیت الگوریتم ها در سال های اخیر بسیاری از روش های کلاه سیاه در عمل منسوخ شده است و استفاده نمی شود. گوگل هرچند ماه یک بار تمام تکنیک های کلاه سیاه را شناسایی می کند و همه سایت هایی که در طول این مدت از این روش استفاده کردهاند را جریمه می نماید.

در واقع ربات ها یا الگوریتم های گوگل، لینک خارجی را یک دیدگاه مثبت از سوی کاربران یا شخص ثالث قلمداد می کنند. به بیانی دیگر موتورهای گوگل عملکرد یک سایت را بر اساس نظرات و رفتار کاربران ارزیابی می کنند. برای لینک سازی خارجی سایت به یک استراتژی لینک سازی معتبر و اصولی نیاز دارید.

  • به عنوان مثال، اگر وب‌سایت هدف در مورد پخت و پز است، لینکی از یک وبلاگ مرتبط با غذا یا وب‌سایت دستور پخت غذا بسیار باارزش‌تر از لینکی از یک وب‌سایت خبری است.
  • این لینک‌ها برای سئو بسیار مهم هستند زیرا به موتورهای جستجو نشان می‌دهند که سایر وب‌سایت‌ها محتوای شما را با ارزش و مرتبط می‌دانند.
  • میزان اعتبار آن صفحات مستقیماً بر روی سایت شما و رتبه‌ای که می‌گیرید، تاثیر دارد.

خوشحالم کاربردی بوده براتون و قطعا با لینک سازی خارجی برای صفحات محصولات فروشگاه اینترنتی تون میتونید به بهترین نحو بازخورد بگیرید و حتما چند پله در نتایج گوگل سعود کنید. اگر وبسایتی لینکی که به آن وبسایت داده‌اید را مناسب نداند، ممکن ممکن است آن را رد کند، بنابراین سعی کنید با ایجاد لینک سازی خارجی مربوطه، توجه آن‌ها را جلب کنید. در هر سایتی یک سری صفحات هدف وجود دارد که به این صفحات لندینگ پیج میگویند. سئو و بهبود رتبه در این صفحات باعث افزایش شدید ورودی و بهبود رتبه در سایت میشود.

در بحث لینک سازی خارجی ما چند نوع روش داریم که در ادامه با 3 روش مفید آن اشنا خواهیم شد که بسیاری از سئو کاران از این روش های استفاده میکنند. لینک خارجی ارزشمند یا equity لینک های خارجی ای هستند که سیگنال های سئو مثل PageRank و انکر تکست که گوگل از آن ها برای رتبه دادن به سایت استفاده می کند را انتقال می دهند. با این حال با توجه به این که در حال حاضر گوگل از لینک های نوفالو هم به عنوان سرنخ استفاده می کند، هر لینک خارجی ای می تواند equity را منتقل کند. بسته به کسب و کار خود، می توانید بر وضعیت سایت خود به صورت 24 ساعته نظارت داشته باشید.در هر ثانیه بیش از جستجو در گوگل انجام می شود و این آمار بسیار مهم است.

در قدم اول به سراغ روش‌های لینک‌سازی از نوع خارجی می‌رویم که وبمستران با پرداخت هزینه و همکاری با یکدیگر اقدام به تولید لینک‌ها می‌کنند. ایکس سئو با بهترین قیمت و با کیفیت ترین خدمات به شما در فرآیند سئو سایتتان کمک خواهد کرد ، جای نگرانی نیست . یکی از روش های افزایش بهره وری یک سایت از طریق لینک دهی داخلی این است که از مخاطب بخواهید کاری انجام دهد. به این کار «دعوت به اقدام» یا Call to Action گفته می شود که باعث افزایش «نرخ تبدیل» یا Conversion rate می شود. پس باید اصول لینک دهی داخلی را یاد بگیرید و با دقت در سایت خود اجرا کنید. این نکته را به یاد داشته باشید که از لینک‌های خود به طور طبیعی استفاده کنید، بنابراین باید از تکرارهای غیر ضروری و درج اجباری اجتناب شود.

این باعث افزایش ترافیک سایت شما و احتمالاً رشد در تعداد بازدیدکنندگان وبسایت میشود. اگر سایتی که میخواهید از آن بکلینک بگیرید، لینک را روی کلمهی کلیدیای که برای شما مهم است قرار دهد، نور علی نور میشود! در این سرویس سایت شما بصورت 100 درصدی از نظر سئوی داخلی بهینه شده و شما سایتی با سئوی کامل هم از نظر کد ، سرعت سایت و هم از نظر قالب تحویل خواهید گرفت.

روزانه میلیاردها جستجو در گوگل انجام می شود، اما دلیل اهمیت سئو فقط تعداد زیاد جستجوها نیست. با ورود و فراگیر شدن تلفن های همراه، جستجوهای اینترنتی به ابزاری قابل اعتماد و در دسترس برای یافتن پاسخ سوالات، تصمیم گیری در مورد خرید محصول یا حتی دریافت خدمات مختلف تبدیل شده است. نتایجی که پس از جستجو به کاربر ارائه می شود، نقش مهمی در فرآیند شناسایی و تصمیم گیری برای خرید دارد. با سرمایه گذاری در سئو، این فرصت را خواهیم داشت که مخاطبین و مشتریان خود را افزایش دهیم. زمانی که کاربر به محصول یا خدماتی نیاز دارد و به دنبال پاسخی مناسب است، به منبع مورد اعتماد خود،یعنی گوگل مراجعه می کند.

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

سایت تعبیر خواب معتبر
تعبیر خواب پول سکه ای قدیمی
تعبیر خواب دیدن برف چیست
تعبیر خواب دیدن برف چیست
چالش های پیش روی علاقه مندان به شرط بندی در معتبرترین سایت های شرط بندی
The World of Money Exchange: Understanding the Basics
تماس با ما