قیمت و خرید دیزل ژنراتور C550D5 کامینزپاور + مشخصات فنی پارسیان دیزل

کشف فارادی این بود که جریان بالای بار الکتریکی می‌تواند توسط حرکت رسانای الکتریکی مانند سیمی که شامل بار الکتریکی در میدان مغناطیسی است القا شود.

دیزل ژنراتور
دیزل ژنراتور

محرک  اصلی و عنصر حیاتی در استارت معمولی  ژنراتور به وضوح باتری است.

دیزل ژنراتورهایی که امروزه در بازار موجود هستند ممکن است از انرژی های دیگری به غیر از گازوئیل و گاز استفاده کنند. اما باید گفت به طور کلی رایج ترین نوع  سوخت مورد استفاده در موتورها گازوئیل است زیرا این ماده دارای قیمت پایین بوده و باعث می شود دستگاه بتوانند به راحتی کار کند. یکی از مهم ترین مواردی که باید در نظر داشته باشید تا دستگاه شما دچار مشکل نگردد این است که تهویه لازم را برای آن داشته باشید و سیستم دیزل ژنراتور را در مکان هایی قرار دهید که وسایل خنک کننده و تهویه مناسبی دارند.

این حالت های عملیاتی را
می توان به طور کلی تعریف کرد، اما می توان سناریوهایی را نیز داشت که ترکیبی از این
حالت ها هستند. مشتریان شرکت پایور دیزل آسیا تا 15 سال می توانند از خدمات شرکت پایور دیزل آسیا بهره برده و ضمن تأمین قطعات در این مدت زمانی در صورت درخواست مشتری با حضور کارشناس این شرکت در محل استفاده دیزل ژنراتور موارد درخواستی را رفع کند. شرکت پایور دیزل آسیا با داشتن نمایندگان فروش در نقاط مختلف ایران آماده مشاوره و خدمت رسانی به مشتریان می باشد. قیمت تابلو کنترل دیزل ژنراتور و میزان تاثیر آن (بر حسب %) بر قیمت ژنراتور دیزل ژنراتور در یک کیفیت یکسان به توان دستگاه و نوع تابلو کنترل دیزل ژنراتور (دستی، اتوماتیک، پارالل و …) بستگی دارد.

مکانیسم زیر برای هر یک از مولفه ها نقش موثری در روند تنظیم ولتاژ دارد. این مسئله می‌تواند با سلب موتور و دوباره نفوذ کردن در سوراخ‌های سیلندر، لغو کردن‌ها، تمیز کردن و دکک کردن اتاقک‌های احتراق، نازل‌های تزریق‌کننده سوخت و سوپاپ‌ها قابل درمان است. کربن سخت از احتراق ضعیف شکل می‌گیرد و بسیار خراشنده و ساینده است، سپس سبب افزایش مصرف سوخت می‌شود (دود آبی)، انتظار می‌رود که انسداد پیستون و فشار حفظ شود. به این روش شبکه‌های ملی بریتانیا با توان ۲ گیگا وات از نیروگاهی که بالاتر است و به همان سرعت دو دقیقه در برخی موارد به صورت موازی عمل می‌کند، تماس می‌گیرد.

ملاحظاتی برای جلوگیری از آتش سوزی در هنگامی بالا رفتن دمای ژنراتور نیز باید در نظر گرفته شود. به منظور جلوگیری از آتش سوزی، از ریخته شدن روغن روی زمین اجتناب شود. نصب ژنراتور ها باید در محلی دور از خانه های مسکونی باشند (برای کاهش آلودگی صوتی و هوا در محل سکونت).

نکات مهم درخصوص دیزل ژنراتور

از جمله اینکه باید هواکش هایی در دیواره دو طرف اتاقک جهت ورود و خروج هوا نصب شده باشد و همچنین جایی برای  خروجی اگزوز در سقف یا ارتفاعی از دیوار اتاقک در نظر گرفته شود. معمولا در دیوار اتاقک‌ها از بلوک سفالی یا سیمانی تو خالی استفاده می‌شود. عایق پشم شیشه و یونولیت هم می تواند در دو طرف دیواره ها و سقف تاثیر زیادی در کاهش صدا داشته باشد. ابعاد دیزل ژنراتورهای نیز متناسب با توان ها متفاوت می باشد و می تواند به اندازه دو متر مربع باشد تا حتی به اندازه ی یک کانتینر ۲۰ فوت و بیشتر.

دوباره، درست مانند یک ماشین یا کامیون، موتور دیزل برای شروع به کار به یک موتور الکتریکی کوچک متکی است. این موتور برقی توسط یک باتری تغذیه می شود که توسط یک شارژر جداگانه یا خود خروجی ژنراتور شارژ می شود. فارادی در اوایل دهه 1830 فرآیند “القای الکترومغناطیسی” را کشف کرد (یا حداقل توصیف کرد).

در بسیاری از موارد خرابی دیزل ژنراتور و نشتی های ایجاد شده در آن، به دلیل خراب بودن شلنگ بخاری آب است. در بسیاری از انواع دیزل ژنراتور، از یک بخاری برقی استفاده می شود که زمان خاموش بودن آن، باعث می شود تا آب موجود در سیستم خنک کننده کاملا گرم باقی بماند. این بخاری در واقع کمک می کند تا دستگاه در زمان روشن شدن با مشکلی مواجه نشود و راحت تر استارت بخورد. این شرکت چینی بهترین انواع دیزل ژنراتور را می سازد که از هر نظر با نمونه های جهانی رقابت تنگاتنگی دارد.

آب و مواد خارجی و آلودگی‌ها ممکن است در طول مراحل حمل و نقل، انبارداری و نیز هنگام استفاده (داخل باک موتور) وارد سوخت شده و آن را آلوده سازند. همچنین خود سوخت نیز دارای ناخالصی‌ها و مواد بسیار ریز میکروسکوپی است. از لحاظ ظاهری کنترل پنل مجموعه‌ای از ابزار کنترلی است که میزان ولتاژ و آمپر را نشان می‌دهد و برای جلوگیری از ضربه و محافظت برابر عوامل جوی مانند باران و برف در داخل یک جعبه فلزی قرار داده شده‌اند. از آنجا که سوخت مصرفی موتورهای دیزل از نوع سنگین با عدد ستان (تعداد اتم های کربن در مولکول سوخت) بالاست، تزریق مقدار کمی سوخت برای محترق شدن کافی است.

نیروگاه های برق را می توان از مهم ترین مناطق یک کشور به حساب آورد. از طریق نیروگاه های برق می توان انرژی لازم برای تامین برق یک شهر را فراهم آورد. بدین طریق می توان نور و انرژی برق را به خانه ها، کسب و کارها، مدارس، بیمارستان ها، هتل ها و بسیاری از جاهای دیگر انتقال داد.

اما وجود دیزل ژنراتور که می تواند به سرعت برق اضطراری مورد نیاز را فراهم کند، از خسارت های جانی به خوبی پیشگیری می کند. پس می توانیم به این مطلب پی ببریم که دیزل ژنراتور تا چه اندازه در زندگی ما اهمیت دارد.

برای خرید انواع دیزل ژنراتور و مشاهده قیمت دیزل ژنراتور به فروشگاه آبادیزل مراجعه نمایید. ژنراتور گازوئیلی از انجینی تشکیل شده است که با سوخت دیزل(گازوییل) کار می‌کند. در طی فرایند احتراق، انرژی شیمیایی سوخت به انرژی مکانیکی تبدیل شده و سپس انرژی مکانیکی ایجاد شده به انرژی الکتریکی تبدیل می‌شود که در صورت قطع برق می‌توان از آن استفاده کرد.

دیزل ژنراتور

تنظیم کننده ولتاژ بخش کوچکی از خروجی ولتاژ AC ژنراتور را می‌گیرد و آن را به جریان DC تبدیل می‌کند. سپس این جریان DC را به مجموعه ای از سیم پیچ‌های ثانویه در استاتور که به عنوان سیم پیچ‌های تحریک کننده معروف هستند، می‌فرستد. در ادامه این مطلب به سراغ قطعات اصلی دیزل ژنراتور و اجزای تشکیل آن خواهیم رفت و به بررسی هر کدام خواهیم پرداخت.

این نوع ژنراتورهای نسبتا جدید تولید شده شرکت کامینز پاور انگاستان، به لطف محفظه های ضعیف صدا با فشار صوتی 103 دسی بل LWA و 74 دسی بل (A) در فشار صوتی 7 متر، به گونه‌ای طراحی شده‌اند که آلودگی صوتی کمتری را ایجاد می کنند. علاوه بر این، این ژنراتورهای C550D5 دارای چندین نقطه بالابر برای پیکربندی با محفظه یا بالابر شاسی، و همچنین مخازن دو پوسته اختیاری برای رعایت مقررات زیست محیطی منطقه هستند. وجود محفظه های محافظ در برابر آب و هوا آرامش خاطر مشتریان را در برابر اجزای دیزل ژنراتور ایجاد می کند.

یک دیزل ژنراتور (Diesel Generator) یا به عبارت بهتر، ژنراتور دیزلی، که گاهی موتور برق نیز نامیده می‌شود، انرژی مکانیکی (حرکتی) را به انرژی الکتریکی تبدیل می‌کند. در واقع، یک ژنراتور دیزلی ترکیبی از یک موتور دیزلی (برای چرخاندن ژنراتور) و یک آلترناتور یا ژنراتور الکتریکی است که از آن برای تولید انرژی الکتریکی استفاده می‌شود.

همان‌طور که پیش‌تر نیز گفته شد، نحوه کار دیزل ژنراتور به این‌گونه است که سوخت دریافتی به انرژی مکانیکی تبدیل می‌شود. روی این مخزن یک صافی بنزین وجود دارد که این صافی می‌تواند از ورود گردوغبار و آلودگی‌ها جلوگیری کند. پس از دریافت سوخت توسط مخزن، پمپ سوخت آن را از مخزن و از طریق لوله‌کشی به موتور ارسال می‌کند. با رسیدن سوخت به موتور عملیات احتراق آغاز شده و در نتیجه احتراق، پیستون‌ها حرکت می‌کنند و انرژی مکانیکی تولید می‌شود.

کلید اتوماتیک (خروجی برق سیستم) Automatic Key

شرکت‌های تقریباً زیادی در سراسر جهان حتی در کشور خودمان، ایران، اقدام به طراحی و ساخت موتورهای دیزل نموده‌اند. برای مجموعه ژنراتورهایی که کاربرد اضطراری دارند، استفاده از بار پشتیبانی شده برای انجام آزمایش می‌تواند غیر عملی باشد.

همان طور که می دانید موتور دیزل ژنراتور با استفاده از سیستم های خنک کننده هوا خنک و مایع خنک به کار خود ادامه می دهد. موتورهایی که سیستم مایع خنک کننده در آن ها تعبیه شده است نسبت به موتورهای دیگر استحکام بیشتری  دارند.

به طور کلی، 72 درصد از کاربرد موتور دیزل و ژنراتور گازوئیلی مربوط به بخش معدن است.

امروزه، بسیاری از مراکز مانند بیمارستان ها، سازمان ها، ادارات و … از دیزل ژنراتور استفاده می کنند.

موتورهای بخار در آن زمان هم چنان از پرمصرف ترین موتورها در صنایع بزرگ بودند.

با اهمیت ترین قسمت سیستم برق اضطراری دیزل ژنراتور ، موتور دیزل آن می باشد که در اصل جایگاه قلب این سیستم را از آن خود کرده است.

سیستم کنترل موتور و ژنراتور

این قطعه وظیفه تنظیمات مربوطبه خروجی زنراتور را برعهده دارد.ژنراتور می تواند ولتاژ الکتریکی تولید کند ، اما مقدار ولتاژ باید تنظیم شود که برای استفاده مناسب باشد که این تنظیم توسط رگلاتور صورت می گیرد. شایان ذکر است شما می‌توانید با ارائه نظرات سازنده خود در بخش نظرات و یا از طریق ارسال به آدرس پست الکترونیکی  ما را در جهت ارتقاء سطح علمی مطالب منتشر شده یاری فرمائید. استفاده از این مطلب با ذکر نام شرکت فنی و مهندسی آبادگستر تاسیسات ایرانیان و یا آدرس سایت  بلامانع می‌باشد. فیلتر دارای یک صافی اولیه و ثانویه است و در قسمت پایین آن کاسه یا ظرف روغن وجود دارد.

دیزل ژنراتور

ژنراتور با سایبان صوتی که سایر عناصر را می پوشاند اغلب به عنوان ژنراتور بی صدا شناخته می شود. این معمولاً یک موتور دیزلی است، دقیقاً مانند آن که در یک وسیله نقلیه بزرگ، هر چه منبع انرژی مکانیکی بزرگتر باشد، قدرت الکتریکی بیشتری می تواند از «انتهای دیگر» خارج شود. انواع مختلفی از ژنراتورها و پیکربندی‌های مختلفی وجود دارد، اما همه آن ها اساساً به یک شکل کار می‌کنند و اجزای اصلی یکسانی دارند. در این مقاله قصد داریم به بررسی تفاوت دیزل ژنراتور و موتور برق بپردازیم.

همچنین بحث حفاظت که از نیازهای اساسی در این زمینه می باشد را نیز پوشش می دهد که باعث افزایش طول عمر قطعات و استفاده مناسب و بهینه از آنها می گردد.

دیزل ژنراتور بادوین سری 4 سیلندر شامل دیزل ژنراتور بادوین های 12 تا 80 کیلووات میباشد . محیط و سطح دیزل ژنراتور باید تراز و جامد، بدون خطر جابجایی در زیر و به خوبی دور از دسترس آب باشد. محفظه ی دیزل ژنراتور بادووین یا دیزل ژنراتور Baudouin باید در مناطق دور از علف های هرز، علف های بلند یا هر ماده قابل اشتعال زا دیگری قرار گیرد.

در ایستگاه های کوچک تولید برق هم می توان از دیزل ژنراتور استفاده کرد اما به این صورت که از چند ژنراتور ۵ مگاوات استفاده می شود. همچنین هزینه نگهداری تعمیر دیزل ژنراتور از ژنراتور بنزینی کمتر می باشد. علاوه بر آن ژنراتورهای دیزلی مزایای دیگری هم دارند که از جمله این مزایا می توان به تعداد بیشتر تامین کننده های قطعات آن ها، عدم نیاز به اطلاعات و تجربه زیاد و همچنین حمل و نقل و راه اندازی ساده تر آن ها اشاره کرد.

دیزل ژنراتور

این تفاوت بین محبوبیت برند ها در ایران و جهان، می تواند به دلیل همان مسائل تحریم و میزان در دسترس بودن قطعات باشد. میتوان هرکدام از این ژنراتور ها را با دیزل های بالا متصل کرد (کوپله کرد)  تا یک اینجا کلیک کنید را تشکیل داد. موارد فوق فاکتورهایی هستند که مجموع آنها کیفیت و عمر کوپله دیزل ژنراتور شما را تعیین میکند. همانطور که اشاره شد موتور دیزل و ژنراتور برای تمام پکیجرها در تمام نقاط دنیا یکسان است.

این مقدار می‌تواند بین 190 گرم تا 220 گرم گازوئیل در هر ساعت به ازای هر کیلووات مصرفی باشد.

عدم تعویض به موقع  قطعات یدکی، فیلترها و سایر “مواد مصرفی” می تواندمنجر  به خرابی می شود.

پارت دیزل یکی از برندهای معتبر داخلی می باشد که در زمینه تامین انواع دیزلهای ژنراتوری در داخل کشور فعال می باشد.

دیزل ژنراتور

نوع دیگری از سوء استفاده که عمر دیزل ژنراتور را کوتاه می کند اندازه نامناسب است.

  • علاوه بر این، این ژنراتورهای C550D5 دارای چندین نقطه بالابر برای پیکربندی با محفظه یا بالابر شاسی، و همچنین مخازن دو پوسته اختیاری برای رعایت مقررات زیست محیطی منطقه هستند.
  • چرا که با توجه به سال های زیادی که قرار است این دستگاه ها به فعالیت بپردازند، قدری مصرف کمتر میتواند صرفه جویی بسیار کلانی را برای شما به همراه داشته باشد.
  • هر یک از این بخش‌ها وظایف مختلفی بر عهده داشته و می‌توانند به راندمان دستگاه کمک کنند.
  • دیزل ژنراتورها معمولاً ساختار ساده‌ای دارند و اجزای کمتری نسبت به سایر نوع ژنراتورها دارند.

میزان مصرف دیزل ژنراتورها به طور متوسط بین ١٩٠ گرم تا ٢٢٠ گرم گازوئیل در هر ساعت به ازای هر کیلووات مصرفی می باشد. این میزان با توجه به ارتفاع از سطح دریا، رطوبت نسبی محیط، درجه حرارت محیط، عمر دیزل ژنراتور و کیفیت گازوئیل مصرفی متغیر می باشد. کیفیت و کارایی دیزل ژنراتور سبب شد تا صنایع خودرو سازی و کارخانجات تولید تجهیزات صنعتی نیز به استفاده از این نوع موتور احتراق داخلی تمایل پیدا کنند.

دیزل ژنراتورهای که در یک کانوپی محافظ قرار گرفته و بر روی شاسی نصب می شوند به راحتی قابل حمل بوده و نصب و راه اندازی آنها زمان زیادی را نمی برد. شرکت بینش ابتکار خاورمیانه طیف کاملی از خدمات را برای نصب دیزل بر روی شاسی استاندارد و همچنین ساخت شاسی به سفارش مشتری ارائه می دهد. یکی از نکات مهم در تعمیر و نگهداری دیزل ژنراتورها سیستم سوخت می باشد.

فناوری محصولات دیزل این شرکت همانند محصولات پرکنیز بوده و همان توان و قدرت را دارا است. دیزل لوول سالانه بیش از 60 هزار موتور دیزلی تولید می‌کند که این دیزل‌ها با «ژنراتور استامفورد چین» کوپله شده و دیزل ژنراتور لوول تولید می‌شود.

ولتاژ ژنراتور سنکرون  متناسب با جریان تحریک آن  تغییر می‌کند بنابراین برای تثبیت ولتاژ ژنراتور ، جریان تحریک آن  باید به ازای تغییرات بار تثبیت شده و قدرت راکتیو خروجی ژنراتور کنترل شود. از این رو مکانیزم کنترلی برای تثبیت ولتاژ و کنترل توان راکتیو در دیزل ژنراتور تعبیه می‌شود که به آن تنظیم کننده ولتاژ  یا AVR گفته می‌شود. وظایف تنظیم کننده اتوماتیک ولتاژ در ادامه ذکر شده است که بر اساس مدل استفاده شده در ژنراتور از همه این قابلیت ها یا قسمتی از آنها استفاده می‌شود. مثلا اگر موتور دیزل یک دیزل ژنراتور ولوو پنتا باشد، کل آن دیزل ژنراتور در میان عامه مصرف کنندگان به نام دیزل ژنراتور ولوو پنتا شناخته می شود.

همچنین، قطعات یدکی به راحتی در دسترس هستند و تعمیر و نگهداری ساده‌تر می‌شود. این پشتیبانی فنی قوی به کاربران اعتماد و آرامش در استفاده از دیزل ژنراتورها می‌دهد.

بسیاری از کارخانجات صنعتی، انبارها، سوله ها و مراکز و واحدهای تولیدکننده برای تولید محصولات و فعالیت خود نیاز مبرمی به برق دائمی دارند. قطع شدن ناگهانی و بدون پیش بینی برق، حتی برای مدت زمان کوتاه می تواند خسارات جبران ناپذیری را به یک مجموعه تولیدی وارد کند. استفاده از دیزل ژنراتور و تجهیزات برق اضطراری بهترین اقدامی است که می توان در زمان قطعی برق انجام داد.

این یک دستگاه مکانیکی
است که همزمان با منبع تغذیه، اتصال ژنراتور به بار را متوقف می کند.

یک خانه یا یک مزرعه ممکن است 22 الی 25 کیلووات برق لازم داشته باشد. این موتور دیزل ژنراتور 30 کیلوواتی معمولاً با توان 25 کیلووات و سرعت 1800 دور بر دقیقه به مدت زمان طولانی کار خواهد کرد.

کانوپی های عایق صوتی طراحی شده توسط شرکت آکسا دسترسی آسان را برای سرویس و تعمیرو نگهداری ژنراتور و اجزای قابل تعویض دیگر را فراهم می کند. کانوپی ها برای بهینه‌سازی عملکرد خنک‌کننده ژنراتور طراحی شده‌اند و به شما کار آمدی ژنراتور، راحتی نصب و امنیت در محیطهای باز را اطمینان می‌ دهند. باید حواستان را جمع کنید که خرید خود را از کلاهبرداران فروشنده نما انجام ندهید در نتیجه تا می توانید باید به دنبال راه های مطمئن برای پیداکردن فروشنده های مطمئن باشید. دیزل ژنراتور ولوو انرژی مکانیکی (حرکت) را به برق تبدیل می کند و آن را از طریق کابل های برق هدایت می کند.

قبل از خرید ژنراتور  و این اعداد را توسط سازمانهای محلی کنترل کنید.

ژنراتورها می‌توانند از طریق پردازش هم‌زمان به صورت الکتریکی بهم متصل شوند. این همزمانی شامل جور کردن ولتاژ، فرکانس و فاز قبل از اتصال ژنراتور به سامانه است. از دست رفتن همزمانی پیش از اتصال می‌تواند باعث یک اتصال کوتاه جریان بالا یا ساییدگی و پاره گی در ژنراتور یا تابلواش شود. فرایند همزمان سازی می‌تواند به صورت خودکار به وسیلهٔ یک ماژول سنکرون ساز خودکار انجام گیرد.

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

بازی ورودی خود را افزایش دهید: معرفی سایت شرط بندی کرش رویال
شرط بندی انفجار: راهی جذاب برای کسب درآمد آنلاین با درگاه مستقیم
صرافی فروش notcoin: یک قامت جدید در دنیای ارزهای دیجیتال
صرافی فروش notcoin: یک قامت جدید در دنیای ارزهای دیجیتال
بررسی سایت های کازینو انفجار: راهنمای کامل
بازی انفجار: همه چیزی که باید بدانید
تماس با ما